close

愛的秘密 - 布萊德彼特 & 安潔莉娜裘莉

我的太太生病了,她因為工作問題、私人問題、
挫折以及孩子們的問題不斷持續地感到緊張。

她的體重減輕了30磅 (約15公斤)而在她35歲的時候她的體重已經只剩下90磅(約45公斤)
她變得非常的瘦,而且常常哭泣。

她不是一個快樂的女人。
她不斷的遭受持續性的頭痛,心臟痛,以及因為背部與肋骨擠壓所導致的神經痛而受苦
他一直都睡不好,只有在早上的時候才可以睡著,而且白天時很快就感到疲倦。

當時我們的關係已經瀕臨破裂的邊緣了

她的美麗正在離開她,
她眼睛下有眼袋,她常常戳自己的頭,並且開始不再照顧自己。她也拒絕拍攝任何的電影和角色。

我當時失去了希望而且也認為我們很快就會離婚了...
但後來我決定要採取行動

畢竟我擁有的是這世界上最美麗的女人。
她是全世界公認超過一半男人和女人心中的嚮往,
而我,是那個被允許可以睡在她身邊和擁抱她肩膀的人。
所以我開始用鮮花、親吻和讚美來滋潤、寵愛她,

我在每一分鐘都讓她感到開心與驚喜,我送了她很多禮物並且只為了她而活。

我在公開場合時只談到她,我將所有的話題都轉移到她的身上,我在她自己和我們共同的朋友們面前讚美她。

你無法相信,但是她開始漸漸地綻放,
她變得甚至比以前更好。
她的體重增加,並也不再感到緊張,而且她比以往任何時候都更愛我了。

我以前完全沒有想到她 “能夠愛” 得那麼多。

然後我領悟到了一件事:

"一個女人,是她的男人所反射出來的倒影。"

- 布萊德.彼特

Brad Pitt about His Wife

A Secret of Love

My wife got sick. She was constantly nervous because of problems at work, personal life, her failures and problems with children. She has lost 30 pounds and weighted about 90 pounds in her 35 years. She got very skinny, and was constantly crying. She was not a happy woman. She had suffered from continuing headaches, heart pain and jammed nerves in her back and ribs. She did not sleep well, falling asleep only in the morning and got tired very quickly during the day. Our relationship was on the verge of break up. Her beauty was leaving her somewhere, she had bags under her eyes, she was poking her head, and stopped taking care of herself. She refused to shoot the films and rejected any role. I lost hope and thought that we’ll get divorced soon… But then I decided to act on it. After all I’ve got the most beautiful woman on the earth. She is the ideal of more than half of men and women on earth, and I was the one allowed to fall asleep next to her and to hug her shoulders. I began to pepper her with flowers, kisses and complements. I surprised her and pleased every minute. I gave her lots of gifts and lived just for her. I spoke in public only about her. I incorporated all themes in her direction. I praised her in front of her own and our mutual friends. You won’t believe, but she has blossomed. She became even better than before. She gained weight, was no longer nervous and she loved me even more than ever. I had no clue that she CAN love that much.

And then I realized one thing: ""The woman is the reflection of her man""

Brad Pitt

翻譯 by Peter Su

arrow
arrow
    全站熱搜

    定謀 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()